A VIP Ügyfélprogram nemcsak elismerést jelent, hanem egyedülálló lehetőséget is az ügyfelek számára. Célunk, hogy bemutassuk partnereink tevékenységét, és támogassuk őket abban, hogy szélesebb közönséget érjenek el. Bárki válhat VIP ügyféllé, aki hosszútávon és aktívan veszi igénybe szolgáltatásainkat. VIP ügyfeleinknek több kedvezményt is biztosítunk, például, hogy bizonyos szolgáltatásokat az előző évi díjszabás szerint vehetnek igénybe. […]
A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy nyomon kövessék és elemezzék ügyfeleik adatait. Ennek alapján hatékonyabban kommunikálhatnak velük, és jobban megismerhetik igényeiket és elvárásaikat. A kis és középvállalkozások számára is kiváló megoldást nyújt a CRM rendszer, ám nem mindegy, hogy milyen rendszert használunk, hiszen azt mindig […]
Fergeteges csapat gyűlt össze múlt szombaton, a Virtuális asszisztens workshopon, ahol egy célja volt mindenkinek – feltöltődni, hogy a szeptember már csak az ügyfelek adminisztratív problémáinak megoldásával kezdődjön. Egy nyugodt, elkülönített helyen találkoztunk, a Napalatti Közösségi térben, ahol 13-an beszélgettünk az árazásról, az üzleti stratégiánkról, az ügyfélszerzésről és az ügyfelekkel való kommunikációról. Mi tesz igazán […]
Biztosan elgondolkodtál már azon, hogy miért kell egy alkalmazott asszisztensnek 160-200 órát dolgozni egy hónapban és azt látod mindig van feladata és miért tudja egy virtuális asszisztens 60-80 órában ellátni ugyan azt a feladatot!? Ezen mi is gondolkodtunk, sőt tovább mentünk, már két éve figyeljük és a statisztikai adatokra támaszkodva érdekes konzekvenciákat vontunk le. Az […]