Adminisztráció

Közösségi média

Weboldalak

Pénzügyek

Hírlevél rendszerek

Szövegírás

Audió & videó

Telemarketing 

Asszisztens közvetítés

Magyarországon jelenleg 15 000 virtuális asszisztens dolgozik és ez a szám havonta 140-150-nel nő. Egyre nagyobb a választék és a vállalkozások vezetőinek egyre nehezebb a dolguk, hogy megtalálják azon szolgáltatókat, akik valódi szakértelemmel rendelkeznek.

Cégünk küldetése, hogy erős szűrőrendszerünkön át csak a valóban kiválókat ajánljuk ügyfeleinknek, hogy az asszisztencia ezen fajtájának gazdasági előnyei élvezhetőek legyenek.

Ha szabadúszóval dolgozunk, akkor felvetődik bennünk néhány valóban aggasztó kérdés:

Ki az, aki ellenőrzi, hogy az adott vállalkozó valóban szakember, minőségi virtuális asszisztenciát nyújt, elvégzi a kiadott feladatokat?

Mi a garancia arra, hogy valóban minőségi asszisztens szolgáltatást kapunk?

Honnan tudhatjuk, hogy felelősségtudatosan, precízen és megbízhatóan dolgozik a kiválasztott szabadúszó asszisztensünk?

Mi a Titkárponton ...

… azért dolgozunk, hogy ezeket a gondterhelt kérdéseket eloszlassuk!

Miért ne lehetne 3 vagy akár 5 asszisztensed is egyszerre költséghatékonyan, mintha csak 1 asszisztens bérét fizetnéd?

Miért ne adhatnál mindenkinek olyan feladatot, amit valóban gyorsan és hatékonyan tud elvégezni, amit szeret?

Miért ne lehetne asszisztenst választani feladatonként?

Hogyan lehetünk a hasznodra?

AI kezelése, kiépítése

Copilot, Gamini, ChatGPT kezelése
Képgenerálás AI segítségével
AI ügynökök létrehozása
Kisebb AI automatizmusok kialakítása
AI-al aktív, közös adminisztrációs folyamatok kiépítése
Piackutatás, konkurenciaelemzés

Weboldalak általános kezelése

Blogbejegyzések feltöltése
Hozzászólások moderálása
Blogaktivitás nyomon követése
Szövegírás
Webshop karbantartás, termékfeltöltés
Metaleírások készítése és feltöltése

Hírlevél rendszer kiépítése

Hírlevélküldő rendszer havi kezelése
Email sablonok készítése
Levelezőlista karbantartása
Email kampányok kezelése
Hírlevelek létrehozása
Landing-page létrehozása

Social media oldalak kezelése

Bejegyzések létrehozása
Social Media oldalak létrehozása, kezelése
Csoportok létrehozása és kezelése
Válaszadás üzenetekre, megjegyzésekre
Kreatívok készítése

Telemarketing, leadek generálása

Hideg- és meleghívások indítása
Pre-sales, after-sales, elégedettség mérés
Adatbázisépítés
Script írás
Email küldés

Pénzügyi háttértámogatás

Táblázatok elkészítése, vezetése
Számlák összekészítése a könyvelő felé
Kifizetések feldolgozása
Pénzügyi kimutatások vezetése
Könyvelés előkészítése
CRM rendszer napra készen tartása

Általános adminisztráció

Naptárkezelés
Adatbázis építés és kezelés
Találkozók szervezése
Rendezvények szervezése
Adatrögzítés és gyűjtés, Piackutatás
Árajánlatok, szerződések készítése

Szolgáltatásunkat...

…azoknak az innovatív vállalkozásvezetőknek ajánljuk…

akiknek szükségük van asszisztensi segítségre, de nem szeretnének alkalmazottat erre fölvenni, számukra tökéletes megoldás Virtuális asszisztens közvetítés szolgáltatásunk, amely megoldást jelent az állandó vagy időközi adminisztrációs feladatokra egyaránt.

Nálunk minden asszisztens szigorú, 3 körös szűrési rendszeren megy át, ahol az asszisztensi rátermettségen kívül a kommunikációt, üzleti protokollt és az irodai alkalmazások hatékony, magas szintű felhasználást is monitoringozzuk és mérjük

Asszisztenseink ...

… folyamatosan tanulnak

és figyelik a piaci trendeket, hogy ügyfeleink adminisztrációja minél automatizáltabb legyen.

Csapatban dolgozunk, így a szigorú titoktartás mellett a tapasztalatainkat és tudásunk legjavát építjük be a mindennapi munkába.

Innovatív és hatékony munkamenetünkkel nem havibéres megoldást kínálunk, hanem teljesítmény alapút, így egy alkalmazott havi költségén, akár több szakemberrel is dolgozhatsz.

Milyen előnyökkel jár, ha velünk dolgozol?

Garanciát vállalunk!

Ha úgy látod, nem megfelelően dolgozik a kiválasztott asszisztens vagy nem tudsz vele valamilyen oknál fogva együtt dolgozni, nincs meg a kémia, akkor ajánlunk helyette egy másik asszisztenst, aki azonnal munkába tud állni. Nem kell a kereséssel foglalkoznod, nem áll le a munka, nem kell újra a szerződéskötéssel bajlódnod.

Nincsenek váratlan költségek!

Ellentétben az alkalmazott asszisztensekkel nálunk csak a valóban munkával töltött időt kell kifizetned, az ebédidőt és szüneteket nem. Ez a munkavégzés innovatív módja, mely hatékonyságalapú bérezésen nyugszik. A módszer ügyfél s megbízott számára egyaránt win-win szituációt teremt.

Minősített, ellenőrzött asszisztenst kapsz!

Biztos lehetsz benne, hogy megbízható és hatékony munkaerőt kapsz, hiszen asszisztenseinket, munkavégzésüket és annak minőségét folyamatosan nyomon követjük és monitoringozzuk. Nagy hangsúlyt fektetünk az adatvédelemre, a titoktartásra és a felelősségvállalásra.

KKV-ra specializál nagyvállalati eszközöket biztosítunk!

Ügyfeleink komplex segítséget kaphatnak, hiszen több, mint 300 ügyfelünk adminisztrációját korszerűsítettük és intézzük naponta, így olyan best practice-t kínálunk a hozzánk forduló vállalkozásnak, mely illik az adott vállalkozási formához és segítségével hatékonyabb lesz a munkavégzés.

Hogyan dolgozunk?

Maximum 90 perc a kiválasztási folyamat

Tájékoztatunk a lehetőségekről és felmérjük igényeidet. Mindezek alapján igyekszünk egy héten belül 2-3 asszisztenst kiválasztani meglévő adatbázisunkból és rövid, maximum 30 perces találkozón keresztül bemutatjuk számodra a jelölteket

Vállalkozásodhoz illő kollégát biztosítunk

Arra törekszünk, hogy a munkatempódhoz és munkaidődhöz illő asszisztenst biztosítsunk. Ha nagyvállalati háttérrel rendelkező, saleses vagy épp marketing területen jeleskedő kollégára van szükséged, akkor olyan asszisztenst adunk. Csapatunk létszámát folyamatosan növeljük, hogy minden ügyfelünk szakképzett asszisztens kapjon

A munkaidőt te határozod meg

A napi, heti vagy havi munkaidő lehet fix munkaóra alapú vagy rugalmas, ahogy azt a feladat megköveteli. Ám előre jelezheted azt az óraszámot is nekünk, amit ne lépjünk túl az adott hónapban. Asszisztenseink erre figyelnek és jelzik feléd, ah elértük ezt a számot.

A munkavégzés helyét rugalmasan kezeljük

A munkavégzés alap esetben Home Office, de igény esetén havi pár napon irodádba is kimegy asszisztensünk. Ennek érdekében jó, ha már az elején ezt megbeszéljük, így az adott településről vagy annak közeléből tudunk biztosítani asszisztenst.

Havi minimális óraszámunk: 5 óra

Készenlétet és kizárólagosságot nyújtunk a hozzád dedikált asszisztenssel kapcsolatban és lehetőséget biztosítunk nagyobb óraszám igénybevételére is, amennyiben ezt kéred. Nálunk a kedvezményes óradíj automatikusan jár, amint eléred a honlapunkon is megtalálható minimális óraszámot, így nem kell ezt sem figyelned, mi figyelünk rá!

Segítünk a hatékony munkában

Az első 4 hétben többen is segítünk a virtuális asszisztensi feladatok hatékony delegálásában, tanácsot adunk, hogy mikor és mely feladatok azok, amelyeket egy virtuális asszisztens el tud látni. Célunk, hogy elégedett légy a szolgáltatással és partneri kapcsolataink hosszútávúak vagy időközönként ismétlődőek legyenek.

8 érv szól mellettünk

Több mint 1000 fős virtuális adatbázisból választjuk ki a valóban kiválóakat

Nem kell a hosszas betanítással foglalkoznod, hisz tapasztalt asszisztensek vállalják el ügyeid intézését

Nem terhel bejelentési kötelezettség, nincs bérszámfejtés, szabadságolás vagy táppénz ügyintézés

Asszisztenseink otthonukból vagy irodádban, saját eszközeikkel látják el feladataikat, nem kell munkaeszközöket vásárolnod

35 év adminisztrációs tapasztalatunk van KKV és Multi szektorban

Fix órabéren vagy csomagajánlataink révén fix havidíjon dolgoznak asszisztenseink, így semmilyen váratlan költség nem érhet

Szolgáltatásunk díját 100%-ban leírhatod költségként

Munkáinkra garanciát vállalunk, az elégedett ügyfél számunkra a legjobb "marketing"

Próbáld ki milyen a jövő hatékony adminisztrációja egy havi 5 órás minicsomagunkban!

Add meg elérhetőséged és visszahívunk!

Akik minket választottak!