Adminisztráció
Közösségi média
Weboldalak
Pénzügyek
Hírlevél rendszerek
Szövegírás
Audió & videó
Telemarketing
Magyarországon jelenleg 15 000 virtuális asszisztens dolgozik és ez a szám havonta 140-150-nel nő. Egyre nagyobb a választék és a vállalkozások vezetőinek egyre nehezebb a dolguk, hogy megtalálják azon szolgáltatókat, akik valódi szakértelemmel rendelkeznek.
Cégünk küldetése, hogy erős szűrőrendszerünkön át csak a valóban kiválókat ajánljuk ügyfeleinknek, hogy az asszisztencia ezen fajtájának gazdasági előnyei élvezhetőek legyenek.
Ki az, aki ellenőrzi, hogy az adott vállalkozó valóban szakember, minőségi virtuális asszisztenciát nyújt, elvégzi a kiadott feladatokat?
Mi a garancia arra, hogy valóban minőségi asszisztens szolgáltatást kapunk?
Honnan tudhatjuk, hogy felelősségtudatosan, precízen és megbízhatóan dolgozik a kiválasztott szabadúszó asszisztensünk?
… azért dolgozunk, hogy ezeket a gondterhelt kérdéseket eloszlassuk!
Miért ne lehetne 3 vagy akár 5 asszisztensed is egyszerre költséghatékonyan, mintha csak 1 asszisztens bérét fizetnéd?
Miért ne adhatnál mindenkinek olyan feladatot, amit valóban gyorsan és hatékonyan tud elvégezni, amit szeret?
Miért ne lehetne asszisztenst választani feladatonként?
…azoknak az innovatív vállalkozásvezetőknek ajánljuk…
akiknek szükségük van asszisztensi segítségre, de nem szeretnének alkalmazottat erre fölvenni, számukra tökéletes megoldás Virtuális asszisztens közvetítés szolgáltatásunk, amely megoldást jelent az állandó vagy időközi adminisztrációs feladatokra egyaránt.
Nálunk minden asszisztens szigorú, 3 körös szűrési rendszeren megy át, ahol az asszisztensi rátermettségen kívül a kommunikációt, üzleti protokollt és az irodai alkalmazások hatékony, magas szintű felhasználást is monitoringozzuk és mérjük
… folyamatosan tanulnak
és figyelik a piaci trendeket, hogy ügyfeleink adminisztrációja minél automatizáltabb legyen.
Csapatban dolgozunk, így a szigorú titoktartás mellett a tapasztalatainkat és tudásunk legjavát építjük be a mindennapi munkába.
Innovatív és hatékony munkamenetünkkel nem havibéres megoldást kínálunk, hanem teljesítmény alapút, így egy alkalmazott havi költségén, akár több szakemberrel is dolgozhatsz.
Ha úgy látod, nem megfelelően dolgozik a kiválasztott asszisztens vagy nem tudsz vele valamilyen oknál fogva együtt dolgozni, nincs meg a kémia, akkor ajánlunk helyette egy másik asszisztenst, aki azonnal munkába tud állni. Nem kell a kereséssel foglalkoznod, nem áll le a munka, nem kell újra a szerződéskötéssel bajlódnod.
Ellentétben az alkalmazott asszisztensekkel nálunk csak a valóban munkával töltött időt kell kifizetned, az ebédidőt és szüneteket nem. Ez a munkavégzés innovatív módja, mely hatékonyságalapú bérezésen nyugszik. A módszer ügyfél s megbízott számára egyaránt win-win szituációt teremt.
Biztos lehetsz benne, hogy megbízható és hatékony munkaerőt kapsz, hiszen asszisztenseinket, munkavégzésüket és annak minőségét folyamatosan nyomon követjük és monitoringozzuk. Nagy hangsúlyt fektetünk az adatvédelemre, a titoktartásra és a felelősségvállalásra.
Ügyfeleink komplex segítséget kaphatnak, hiszen több, mint 300 ügyfelünk adminisztrációját korszerűsítettük és intézzük naponta, így olyan best practice-t kínálunk a hozzánk forduló vállalkozásnak, mely illik az adott vállalkozási formához és segítségével hatékonyabb lesz a munkavégzés.
Tájékoztatunk a lehetőségekről és felmérjük igényeidet. Mindezek alapján igyekszünk egy héten belül 2-3 asszisztenst kiválasztani meglévő adatbázisunkból és rövid, maximum 30 perces találkozón keresztül bemutatjuk számodra a jelölteket
Arra törekszünk, hogy a munkatempódhoz és munkaidődhöz illő asszisztenst biztosítsunk. Ha nagyvállalati háttérrel rendelkező, saleses vagy épp marketing területen jeleskedő kollégára van szükséged, akkor olyan asszisztenst adunk. Csapatunk létszámát folyamatosan növeljük, hogy minden ügyfelünk szakképzett asszisztens kapjon
A napi, heti vagy havi munkaidő lehet fix munkaóra alapú vagy rugalmas, ahogy azt a feladat megköveteli. Ám előre jelezheted azt az óraszámot is nekünk, amit ne lépjünk túl az adott hónapban. Asszisztenseink erre figyelnek és jelzik feléd, ah elértük ezt a számot.
A munkavégzés alap esetben Home Office, de igény esetén havi pár napon irodádba is kimegy asszisztensünk. Ennek érdekében jó, ha már az elején ezt megbeszéljük, így az adott településről vagy annak közeléből tudunk biztosítani asszisztenst.
Készenlétet és kizárólagosságot nyújtunk a hozzád dedikált asszisztenssel kapcsolatban és lehetőséget biztosítunk nagyobb óraszám igénybevételére is, amennyiben ezt kéred. Nálunk a kedvezményes óradíj automatikusan jár, amint eléred a honlapunkon is megtalálható minimális óraszámot, így nem kell ezt sem figyelned, mi figyelünk rá!
Az első 4 hétben többen is segítünk a virtuális asszisztensi feladatok hatékony delegálásában, tanácsot adunk, hogy mikor és mely feladatok azok, amelyeket egy virtuális asszisztens el tud látni. Célunk, hogy elégedett légy a szolgáltatással és partneri kapcsolataink hosszútávúak vagy időközönként ismétlődőek legyenek.
Több mint 1000 fős virtuális adatbázisból választjuk ki a valóban kiválóakat
Nem kell a hosszas betanítással foglalkoznod, hisz tapasztalt asszisztensek vállalják el ügyeid intézését
Nem terhel bejelentési kötelezettség, nincs bérszámfejtés, szabadságolás vagy táppénz ügyintézés
Asszisztenseink otthonukból vagy irodádban, saját eszközeikkel látják el feladataikat, nem kell munkaeszközöket vásárolnod
35 év adminisztrációs tapasztalatunk van KKV és Multi szektorban
Fix órabéren vagy csomagajánlataink révén fix havidíjon dolgoznak asszisztenseink, így semmilyen váratlan költség nem érhet
Szolgáltatásunk díját 100%-ban leírhatod költségként
Munkáinkra garanciát vállalunk, az elégedett ügyfél számunkra a legjobb "marketing"
Próbáld ki milyen a jövő hatékony adminisztrációja egy havi 5 órás minicsomagunkban!
Add meg elérhetőséged és visszahívunk!
Asszisztens fejvadászat
+36 20 234 9800
Székhely: 1065 Budapest, Révay utca 6. fsz. 7
Levelezési cím: 1144 Budapest, Szentmihályi út 17. 8/34
2025 Titkárpont | Minden jog fentartva