Virtuális asszisztens közvetítés

Ma Magyarországon naponta növekszik a virtuális asszisztensek száma. Egyre többen döntenek az online, otthonról végezhető asszisztencia ezen fajtája mellett, mert egy virtuális asszisztens akkor dolgozik, amikor akar, amikor ideje engedi.
Mi a garancia arra, hogy valóban minőségi asszisztens szolgáltatást kapunk?
 Honnan tudhatjuk, hogy felelősségtudatosan, precízen és megbízhatóan dolgozik a kiválasztott szabadúszó asszisztensünk?
Ki az, aki ellenőrzi, aki kijelenti, hogy az adott vállalkozó valóban szakember, minőségi virtuális asszisztenciát nyújt, elvégzi a kiadott feladatokat és nem csak a pénzt lapátoljuk ki az ablakon?
Mi a Titkárponton azért dolgozunk, hogy ezeket a gondterhelt kérdéseket eloszlassuk!
Szolgáltatásunkat azoknak az innovatív vállalkozásvezetőknek ajánljuk, akiknek szükségük van asszisztensi segítségre, de nem szeretnének alkalmazottat erre fölvenni, számukra tökéletes megoldás Virtuális asszisztens közvetítés szolgáltatásunk, amely megoldást jelent az állandó vagy időközi adminisztrációs feladatokra egyaránt
Miért ne lehetne 3 vagy akár 5 asszisztensed is egyszerre költséghatékonyan, mintha csak 1 asszisztens bérét fizetnéd?
Miért ne adhatnál mindenkinek olyan feladatot, amit valóban gyorsan és hatékonyan tud elvégezni, amit szeret?
Miért ne lehetne asszisztenst választani feladatonként?
Hogyan dolgozunk?
Vállalkozásodhoz illő kollégát biztosítunk
Arra törekszünk, hogy a munkatempódhoz és munkaidődhöz illő asszisztenst biztosítsuk. Ha multis háttérrel rendelkező kollégára van szükséged, akkor olyan asszisztenst adunk.
A munkaidőt te határozod meg
A napi, heti vagy havi munkaidő lehet fix munkaóra alapú vagy rugalmas, ahogy azt a feladat megköveteli.
A munkavégzés helyét rugalmasan kezeljük
A munkavégzés 100% Home Office, de igény esetén havi pár napon irodádba is kimegy asszisztensünk.
Havi minimális óraszámunk 5 óra
Készenlétet és kizárólagosságot nyújtunk a hozzád dedikált asszisztenssel kapcsolatban és lehetőséget biztosítunk Célcsomag és Okoscsomag ajánlataink igénybevételére is, amennyiben szereted előre tervezni a havi kiadásaidat.
Nem hagyunk magadra, segítünk a hatékony munkában
Az első 4 hétben segítünk a virtuális asszisztensi feladatok hatékony delegálásában, tanácsot adunk, hogy mikor és mely feladatok azok, amelyeket egy virtuális asszisztens el tud látni. Célunk, hogy elégedett légy a szolgáltatással és partneri kapcsolataink hosszútávúak vagy időközönként ismétlődőek legyenek.
Nálunk maximum 90 perc a kiválasztási folyamat
Tájékoztatunk a lehetőségekről és felmérjük igényeidet. Mindezek alapján igyekszünk egy héten belül 2-3 asszisztenst kiválasztani meglévő adatbázisunkból és rövid, maximum 30 perces találkozón keresztül bemutatjuk számodra a jelölteket
Milyen előnyökkel jár, ha velünk dolgozol?
A Titkárponttal szerződsz és nem az asszisztenssel
Így, ha úgy látod, nem megfelelően dolgozik a kiválasztott asszisztens vagy nem tudsz vele valamilyen oknál fogva együtt dolgozni, nincs meg a kémia, akkor ajánlunk helyette egy másik asszisztenst, aki azonnal munkába tud állni. Nem kell a kereséssel foglalkoznod, nem áll le a munka.
Minden asszisztensünket teszteltük, ellenőriztük
Biztos lehetsz benne, hogy megbízható és hatékony munkaerőt kapsz, hiszen asszisztenseinket, munkavégzésüket és annak minőségét folyamatosan nyomon követjük és monitoringozzuk. Nagy hangsúlyt fektetünk az adatvédelemre, a titoktartásra és a felelősségvállalásra.
Csak a munkával töltött időt számlázzuk
Ellentétben az alkalmazott asszisztensekkel nálunk csak a valóban munkával töltött időt kell kifizetned, az ebédidőt és szüneteket nem.
8 érv szól mellettünk!

1. Egyszerre több asszisztenssel is dolgozhatsz. Közel 1000 fős virtuális asszisztensi adatbázisunkkal készséggel állunk rendelkezésedre

2. Szolgáltatásunk díját 100%-ban leírhatod költségként

3. Nem kell foglalkoznod a kiválasztási folyamattal, állásinterjúkat szervezni és azokra járni, míg megtalálod a megfelelő asszisztenst

4. Nem kell betanítani senkit, hisz tapasztalt VA-k vállalják el ügyeid intézését

5. Nem terhel bejelentési kötelezettség sem, hiszen számlaképes asszisztensek végzik el a munkát, így nincs bérszámfejtés, szabadságolás vagy táppénz ügyintézés sem

6. Ellentétben az alkalmazott asszisztensekkel Neked csak a valóban munkával töltött időt kell kifizetned, az ebédidőt és szüneteket nem.

7. Fix órabéren vagy csomagajánlataink révén fix havidíjon dolgoznak asszisztenseink, így semmilyen váratlan költség nem érhet. Előre megtervezheted, hogy havonta hány órát szeretnél kiszervezni.

8. Nem kell munkaállomást vagy munkaeszközöket, számítógépet, monitort, telefont biztosítanod, telefonelőfizetést igényelned, munkavédelmi oktatást tartanod és még sorolhatnánk - asszisztenseink otthonukból, saját eszközeikkel látják el feladataikat, ám igény esetén havi pár alkalommal, előre egyeztetett időpontban irodai munkát is ellátnak

Add meg elérhetőséged és visszahívunk!