
Gondolkodtál már azon, hogy lehetne akár 3 vagy 5 asszisztensed is egyszerre és hó végén ugyan annyi lenne a költséged, mintha csak 1 asszisztens dolgozott volna? Gondoltál már arra, hogy mindenkinek csak azt a feladatot oszd ki, amit valóban gyorsan és hatékonyan el tud végezni? Innovatív megoldásunk a virtuális asszisztens közvetítés, mely megoldást jelent álandó vagy időközi adminisztrációs feladataid elvégzésére.
Szolgáltatásunkat azoknak a vállalkozásvezetőknek ajánljuk, akiknek szükségük van asszisztensi segítségre, de nem szeretnének alkalmazottat erre fölvenni, mert havi pár óra adminisztrációs munka generálódik, számukra tökéletes megoldás Virtuális asszisztens közvetítés szolgáltatásunk.
Arra törekszünk, hogy a munkatempódhoz és -idődhöz illő asszisztenst biztosítsuk. Nem kell kompromisszumot kötnöd, hogy egy személyben találj például egy profi Excelest és marketingasszisztenst. Szolgáltatásunk igénybevételével lehet egyszerre akár 2-3 asszisztensed is és mindenkinek azt a feladat adhatod, amiben profi, az Excel feladatokat az Excelben jártas, a marketing feladatokat pedig a marketingben rutinos virtuális asszisztensnek.
Amennyiben érdeklődsz szolgáltatásunk iránt, kérjük add meg elérhetőségeidet és felvesszük veled a kapcsolatot. A leghatékonyabb és leggyorsabb módon tájékoztatunk az esetleges költségekről, lehetőségekről és felmérjük igényeidet, hogy milyen feladatokban lenne szükséged virtuális asszisztensre, milyen kompetenciákat vársz el online asszisztensedtől. Mindezek alapján igyekszünk egy héten belül 2-3 asszisztenst kiválasztani meglévő adatbázisunkból és rövid, maximum 30 perces találkozón keresztül bemutatjuk számodra a jelölteket.
A kiválasztás és szerződés aláírását követően elkezdődhet a közös munka projekt- vagy órabér elszámolása alapján, - utóbbit számláló program segítségével mérjük - a korábban közölt díjon, perc alapú elszámolással.
A napi, heti vagy havi munkaidő lehet fix munkaóra alapú vagy rugalmas, ahogy azt a feladat megköveteli. A munkavégzés lehet 100% Home Office, de igény esetén havi pár napon irodájába is kitelepül asszisztensünk.
Nálunk nincsenek elvárt óraszámok, melyeket virtuális asszisztensednek kellene biztosítanod, azonban lehetőséget biztosítunk Cél- és okoscsomag ajánlataink megvásárlására is, amennyiben Önnek erre van szüksége.
A szolgáltatás részét képezi, hogy a Titkárpont Kft az első 4 hétben segítsen a virtuális asszisztensi feladatok delegálásában, hogy hatékonyan legyen a megbízás. Több éves szakmai tapasztalatunkkal segítjük ügyfeleinket, hogy mikor és mely feladatok azok, amelyeket egy virtuális asszisztens el tud látni. Célunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek és partneri kapcsolataink hosszútávúak vagy időközönként ismétlődőek legyenek.
♦ Nem kell szerződést kötnöd az asszisztensekkel csak velünk, ami garantálja, hogy ha úgy látod, nem megfelelően dolgozik a kiválasztott asszisztens vagy nem tudsz vele valamilyen oknál fogva együtt dolgozni, nincs meg a kémia, akkor térítésmentesen ajánlunk helyette egy másik asszisztenst, aki azonnal munkába tud állni, így nem kell a kereséssel foglalkoznod, nem esik ki betanítási idő, nem áll le a munka, hisz nálunk nem egy hanem több száz asszisztenst kaphatsz.
♦ A mi megoldásunk azért előnyös céged számára, mert asszisztenseink több éves szakmai tapasztalattal, önállóan tudják elvégezni a rájuk bízott feladatokat. Vállalkozói szemléletük miatt pontosan tudják, hogy a céged érdekeit kell szem előtt tartaniuk.
♦Ha a Titkárpont Kft-n keresztül választasz virtuális asszisztenst, biztos lehetsz benne, hogy megbízható és hatékony munkaerőt kapsz, hiszen asszisztenseinket, munkavégzésüket és annak minőségét folyamatosan nyomon követjük és monitoringozzuk. Nagy hangsúlyt fektetünk az adatvédelemre, a titoktartásra és a felelősségvállalásra.
♦ Jelenleg több mint 1000 fős virtuális asszisztensi adatbázisunkból biztosan megtaláljuk a vállalkozásodhoz leginkább illő kollégát!
1. Egyszerre több asszisztenssel is dolgozhatsz. Közel 1000 fős virtuális asszisztensi adatbázisunkkal készséggel állunk rendelkezésedre
2. Szolgáltatásunk díját 100%-ban leírhatod költségként
3. Nem kell foglalkoznod a kiválasztási folyamattal, állásinterjúkat szervezni és azokra járni, míg megtalálod a megfelelő asszisztenst
4. Nem kell betanítani senkit, hisz tapasztalt VA-k vállalják el ügyeid intézését
5. Nem terhel bejelentési kötelezettség sem, hiszen számlaképes asszisztensek végzik el a munkát, így nincs bérszámfejtés, szabadságolás vagy táppénz ügyintézés sem
6. Ellentétben az alkalmazott asszisztensekkel Neked csak a valóban munkával töltött időt kell kifizetned, az ebédidőt és szüneteket nem.
7. Fix órabéren vagy csomagajánlataink révén fix havidíjon dolgoznak asszisztenseink, így semmilyen váratlan költség nem érhet. Előre megtervezheted, hogy havonta hány órát szeretnél kiszervezni.
8. Nem kell munkaállomást vagy munkaeszközöket, számítógépet, monitort, telefont biztosítanod, telefonelőfizetést igényelned, munkavédelmi oktatást tartanod és még sorolhatnánk - asszisztenseink otthonukból, saját eszközeikkel látják el feladataikat, ám igény esetén havi pár alkalommal, előre egyeztetett időpontban irodai munkát is ellátnak
