VIP ügyfélprogram: A Forkova Kft. sikereinek titka

A VIP Ügyfélprogram nemcsak elismerést jelent, hanem egyedülálló lehetőséget is az ügyfelek számára. Célunk, hogy bemutassuk partnereink tevékenységét, és támogassuk őket abban, hogy szélesebb közönséget érjenek el. Bárki válhat VIP ügyféllé, aki hosszútávon és aktívan veszi igénybe szolgáltatásainkat. VIP ügyfeleinknek több kedvezményt is biztosítunk, például, hogy bizonyos szolgáltatásokat az előző évi díjszabás szerint vehetnek igénybe. 

Márciusi bemutatkozó ügyfelünk Dr. Bartos Szabolcs András, a Forkova Kft ügyvezetője, aki számos sikerese projekten van túl. Bartos Szabolcs sikerének egyik kulcsa az, hogy folyamatosan tanul, mindig nyitott új dolgok tanulására és folyamatosan napra készen tartja ügyfeleit a fontosabb szakmai információkkal kapcsolatban. Ismerjük meg most a Forkova Kft-t és ügyvezetőjét.

Hogyan lettél vállalkozó? 

Több mint 20 éve dolgozom vállalkozóként. Kezdetben egyéni vállalkozóként, főállásom mellett ismerkedtem a vállalkozói világgal, majd 2014 óta a Forkova Kft. ügyvezető tulajdonosaként dolgozom. A vállalkozás felé az a vágy vonzott, hogy a saját időmet saját magam osszam be, és az energiám befektetése egyenes arányban legyen az eredményekkel.

Mi vonzott ehhez a szakmához?

Alapvetően ok-okozati összefüggéseket kereső precíz, mérnök embernek tartom magam, és mindig is olyan tevékenységre vágytam, amely valós értéket teremt. A Forkova Kft. által nyújtott folyamatmenedzsment tanácsadás, irányítási rendszer kiépítés és auditra történő felkészítés során arra törekszünk, hogy partnereink kihívásaira minél egzaktabb megoldási javaslatokat adjunk.

Számomra ennek a szakmának a szépsége abban rejlik, hogy nap mint nap más és más kihívással küzdő vállalkozással találkozunk. Igyekszünk megérteni a cégek működését, szakmai tapasztalatunk, gyakorlatunk és nem utolsósorban szerteágazó kapcsolati tőkénk révén törekszünk eredményes és hosszú távon is fenntartható megoldásokat kínálni számukra.

Mi volt a legmeghatározóbb élmény a vállalkozásban, és voltak-e mélypontjaid? 

Az egyik legmeghatározóbb pillanatom az első Forkova Kft. által kötött tanácsadói szerződés volt. Korábban szabadúszóként dolgoztam, de megpályáztam egy projektet, ahol 2-3 tanácsadó bevonására volt szükség.  A projekt elnyerésekor, egyik pillanatról a másikra fővállalkozóvá váltam, alvállalkozókat irányítva. Ez egy fordulópont volt, amely megszilárdította a cég jövőjét.

Mik a legnagyobb kihívások a vállalkozásban?

Cégem, a Forkova Kft. ISO 360 márkanév alatt az elmúlt 5 évben egy dinamikus fejlődésen ment keresztül. Az elsődleges fókusz az elégedett ügyfelkör bővítése mellett a kapcsolati háló szélesítése, és a céges szintű ismertség mélyítése volt.

Vállalkozásom egyik aktuális kihívása az elért sikerek hiteles és eredményes publikálása, valamint a jelenlegi minőségi színvonalat is túlszárnyaló, folyamatos tanácsadói közreműködésen alapuló szolgáltatási portfólió kialakítása.

Milyen sikereket értetek el?

Az egyik legnagyobb sikerünknek tartom, hogy 2024 év folyamán megszereztük a Magyar Gazdaságfejlesztési Ügynökség (korábbi IFKA) által kiírt pályázaton a minősített tanácsadói státuszt. Az egész országban összesen 4 cég tevékenykedik aktívan az ISO minősített tanácsadás területén.

Számtalan emlékezetes élményt tudnék mesélni. Az egyik eset során ügyfelünk egy, a működéséhez szükséges szakmai pályázat feltételeként szembesült azzal, hogy környezetközpontú irányítási rendszerrel kell rendelkeznie. Az irányítási rendszer kiépítése keretében áttekintettük a szükséges hatósági engedélyeket, környezetvédelmi szakember bevonásával elkészítettük a környezetvédelmi hatástanulmányokat, környezetvédelmi bevallásokat. A cég sajátos tevékenységének megfelelően kialakítottuk és rövid idő alatt sikeresen bevezettük a környezetközpontú irányítási rendszert. Támogattuk a céget a nemzetközi akkreditációval történő tanúsító szervezet kiválasztásában, segítettük az auditra történő felkészülésben és megrendelőnk érdekeit képviselve aktív közreműködéssel részt vettünk a tanúsító auditon. A cég megszerezte a működéshez szükséges tanúsítványt. Pár hónappal később egy környezetvédelmi szakhatósági ellenőrzésen egy közismerten keménykalapos hatósági szakember próbált fogást találni a cég működésében. Egy egész napos ellenőrzés zárásaként megállapította, hogy profin felépített és jól működtethető ISO 14001 rendszer került bevezetésre, melynek köszönhetően a cég maximálisan megfelel a jogszabályi előírásoknak.

Egy másik esetet is említhetek, ahol ügyfelünk a hazai bankszektorban dolgozó informatikai fejlesztő cég. Egy külföldi bankhálózat partnereként szeretett volna tovább fejlődni. A külföldi bank központja előírta az Információ-biztonság irányítási rendszer kiépítését, magas szintű működtetését és független tanúsító cég általi auditálását. Több hónapos rendszer kiépítés és megtervezett bevezetést követően sikeresen lezajlott a tanúsítás. Eredményes munkánknak köszönhetően ügyfelünk a vágyott bankhálózattal bővíthette megrendelői körét. Még abban a hónapban az Magyar Nemzeti Bank bankfelügyeleti ellenőrzés keretében kiberbiztonsági átvizsgálást végzett ügyfelünknél. Az átvizsgálás az általunk bevezetett információbiztonság irányítási rendszernek köszönhetően nem tárt fel információbiztonságot érintő hiányosságot.

Van-e bármilyen ajánlatotok olvasóink számára? 

Cégünk rendszeresen hirdet kedvezményeket ISO rendszerek kiépítésére.

2025 májusában különleges akciót biztosítunk: a hónap során szerződő partnereink 30% kedvezménnyel vehetik igénybe az MSZ EN ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszer kiépítését és az első éves audit felkészítését.

Kizárólag ezen megjelenés alkalmából meghirdetett rendkívüli akciónk keretében ráadásként most átvállaljuk minden 5. május hónapban leszerződő ügyelünk első éves tanúsítási költségét is!

Mindegyik ügyfelünk terméke, szolgáltatása különleges és egyedi valamilyen formában. A Forkova Kft varázsa és egyedisége abban rejlik, hogy az ügyvezető lelkiismeretesen, precízen és rendíthetetlen erővel és szorgalommal készíti fel ügyfeleit az ISO tanúsítvány megszerzésére. Jó szívvel ajánljuk mindazok számára, akik megbízható szakembert keresnek.

Ha Te is szeretnéd elmesélni történeted és közben egy hatékony irodai működésre vágysz, tele automatizmusokkal és perc alapú asszisztensi munkaerővel, akkor az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapon írj nekünk és mi 24 órán belül válaszolunk rá.