Titkárpont – vállalkozásod adminisztrátora
Az azonnal alkalmazható tudás és munkaerő
2021-ben egy olyan vállalkozás alapjait fektettük le, mellyel a célunk az volt, hogy segítsük a hozzánk forduló vezetőket, hogy akkor is kaphassanak asszisztensi segítséget, ha nincs lehetőségük vagy épp nincs szükségük arra, hogy állandó munkaerőként foglalkoztassanak egy titkárnőt, számukra tökéletes megoldás egy minősített virtuális asszisztens. Az általunk kialakított folyamaton közel egy évig dolgoztunk, egy fél évig teszteltük a gyakorlatban. Sok-sok cégvezetővel beszélgettünk arról, hogy mit keres egy asszisztensben, hogy miért foglalkoztat egy asszisztenst, ha egy virtuális asszisztens sokkal kifizetődőbb. Minden asszisztensünk szigorú minősítésen és referenciavizsgálaton esik át, hogy Hozzád már csak a valóban megbízható, precíz és minőségi munkát ellátó virtuális asszisztens kerüljön. A velünk dolgozó kollégák mindegyike ért az általános irodai adminisztrációhoz, ez nálunk alapfeltétel, ám azon felül sok olyan értékes tudással és tapasztalattal bírnak, melyek vállalkozásod adminisztrációját csak hatékonyabbá tehetik. Fordulj hozzánk bizalommal és próbáld ki a minőségi virtuális asszisztenciában rejlő rugalmasságot és szabadságot. Nem fogsz csalódni!
Amiben hatékony segítség vagyunk
Adminisztrációs folyamatfejlesztés (AdFo tanácsadás)
Kollégáink
Lili, projektmenedzser asszisztens
Sales
HR
Operatív feladatok
Networking
Használt alkalmazások:
Office 365, PowerBI, MiniCRM, Közösségi media platformok, Opten, Takarnet, SAP,
Számlázóprogramok
Hajni, a közösségi média szakértője
Közösségi oldalak
Kreatívok készítése
Blogcikkek írása
Használt alkalmazások:
WordPress, Elementor, Woocommerce, Canva, Animoto, Vimeo, Office 365
Nyelvismeret:
Tárgyalási szintű angol
Judit, a hírlevélküldés specialista
Sales
Hírlevél rendszer kiépítése
Operatív feladatok
Weboldal aktualizálása
Használt alkalmazások:
Salesautopilot, Canva, Camtasia, WordPress, Elementor, Teams
Dorina, a pályázati tanácsadók jobbkeze
Pályázati asszisztencia
Piackutatás,
Időpontegyeztetés
Kreatívok készítése
Használt alkalmazások:
Canva, Inshot, Paint, Gimp, SAP, Appshare, QAD, EPTK
Nyelvismeret:
Tárgyalási szintű angol
Anett, a PowerBI és Power Automate guru
Adatelemzés
Piackutatás
Webshopkezelés
Videószerkesztés
AI alapú támogatás
Hírlevélszerkesztés
Használt alkalmazások:
CRM rendszerek, SAP, PowerBI, DaVinci Resolve, Canva, Malerlite, Mailchimp, Office 365
Nyelvismeret:
Tárgyalási szintű angol
Hajni, mérlegképes könyvelő
Könyvelési feladatok ellátása
Blogcikkek/hírlevelek/közösségi média posztok korrektúrája, szerkesztése és közzététele
Marketing riportok elkészítése
Webáruház karbantartás
Használt alkalmazások Office (Word, Excel, PowerPoint), Canva, WordPress, Elementor, Woocommerce, SalesAutopilot, Facebook, Instagram, Google Analitycs
Anna, a multinacionális cégek asszisztense
Rendezvényszervezés
Szövegszerkesztés, -írás korrektúrázás
Üzleti utazásszervezés
Flottamenedzsment
Használt alkalmazások:
myBuy, SAP, Trello, Lucidspark, Miro, Office 365, Canva
Nyelvismeret:
Tárgyalási szintű angol
Krisztina, a könyvelők asszisztense
Operatív feladatok
Környezetvédelmi felelősségbiztosítás
könyvelés előkészítése
Közösségi oldalak
Hírlevél szerkesztés
Használt alkalmazások:
Office 365, Számlázó programok, Trello, Webnode, ListaMester, Opten, OKIR, NAV online felületei, Canva
Nyelvismeret:
Német középfok
Reni, a profi hideghívó
Hideghívások
Remarketing
Ügyfélszolgálati adminisztráció
Használt alkalmazások:
Linphone, Quicktalk, CRM-ek, Jira, Confluence, Slack, Office 365, MS Word, MS Excel, Teams, Zoom, Nav online számlázó, Szamlazz.hu, booking és airbnb admin felület, TeamViewer
Nyelvismeret:
Német felsőfok
Judit, a rendezvények mestere
HR feladatok ellátása
SM posztok készítése
Kreatív írás
Fotó- és bejegyzés szerkesztés
Webshopkezelés
Ügyfélápolás
Rendezvény és workshop szervezés
Használt alkalmazások:
MS Office 365, Canva, Webnode, SAP, számlázóprogramok
Móni, angol és szerb tolmácsunk
Tolmácsolás
Fordítás
Lektorálás
Szövegírás
Nyelvismeret:
Tárgyalási szintű angol és szerb
Judit, a lelkiismeretes ügyfélszolgálatos
E-mailes ügyfélszolgálat
SM posztok, üzenetek, időzítés
Számlázás
Könyvelési anyagok összekészítése
Hírlevelek időzítése
Online előfizetéses rendszerek kezelése
Használt alkalmazások:
MS Office (excel, word), Kajabi, Google, Motibro, MiniCrm, Mailerlite, Asana, Clickup, SM Felületek, WordPress, Canva (alapok), Zoom
Beáta, az apró dolgok specialistája
Ügyfélszolgálat
Operatív feladatok
HR (jelöltek előszűrése)
Kreatívok készítése
Videószerkesztés
Social Media felületek kezelése
Használt alkalmazások:
Office365, Trello, Canva, Figma, Movavi, Billingo, Számlázz.hu, Sales Autopilot, WordPress, Elementor alapismeretek
Adri, az üzleti utak szervezője
Szakterületem:
Operatív feladatok
Üzleti utazásszervezés
Könyvelés előkészítése Közösségi oldalak kezelése Webshopkezelés
Kreatívok készítése
Használt alkalmazások:
Office 365, Teams, Canva, Photoshop, OBS Studio
Nyelvismeret:
Kommunikációs szintű angol
Zoli, angol és román tolmácsunk
Tolmácsolás, Fordítás, Lektorálás, Szövegírás
Nyelvismeret:
Tárgyalási szintű angol és román
Adél, a vállalati pénzügyek mestere
Könyvelési anyagok összekészítése
Pályázati asszisztencia-elszámolás
Prezentációk készítése
Social media felületek kezelése
Használt alkalmazások:
MSOffice (Excel, Word, PPT), Canva (alapok), WordPress, CapCut, ChatGPT
Nyelvismeret:
Középfokú német