Egy asszisztensre minden vállalkozásban szükség van, mégis nagyon kevés cég fordít figyelmet arra, hogy képezze asszisztensét. Céges asszisztens képzésünkkel ezt az arányt szeretnénk csökkenteni.
Vállalkozása időközönként mérföldkövekhez ér, melynél el kell dönteni, hogy fejlesztéseket hajt végre vagy fejlesztés nélkül folytatja tovább. Evidens, hogy ha minél sikeresebb szeretne lenni a piacon saját szegmensében, akkor csak egyféleképpen dönthet. Ám a vállalkozásfejlesztés nem csak szolgáltatásai, termékei, menedzsment feladatainak magasabb szintre emelését jelenti, hanem a munkavállalók fejlesztését is magával vonja, így asszisztensének képzése, cége adminisztrációs folyamatainak innovációja sem elhanyagolható terület. Ebben tudjuk Önöket támogatni.
A vállalaton belül egy asszisztens időközönkénti fejlesztése elengedhetetlen ahhoz, hogy a megfelelő szinten tudja ellátni feladatait, hiszen ő végzi a vállalat back- és front office tevékenységeit. Feladata elvégzése során a szakértelem és a precizitás alapfeltétel; ő az a “fogaskerék” aki sok esetben láthatatlan a külvilág szemében, de jelenlétének hiánya azonnali megakadást eredményez.
Kifejezetten asszisztenseknek szóló online képzésünket 12 év multinál és KKV-nál töltött felsővezetői asszisztensi tapasztalatokból és bevált módszerekből, hasznos eszköztárakból gyúrtuk össze. A képzés során arra törekszünk, hogy minden olyan gyakorlati ismeretet átadjunk, mely tartalmazza az alapelemektől a haladó, vállalkozásközpontú gondolkodásig azon ismereteket, melyekre egy asszisztensnek, irodavezetőnek szüksége van munkája magas szintű elvégzéséhez.
Sokkal gazdaságosabb és egyszerűbb képezni egy, már meglévő munkavállalót, mint felvenni helyette egy magasabb képzettséggel rendelkezőt, akinek magasabb bért is kell fizetni. És még nem is beszéltünk a betanítás idejéről, ami egy régi motoros kolléga munkaidejét vonja majd el vagy az Önét. A fejlesztés mindig kifizetődőbb, mint egy új bevezetése!
Ha mindenkit fejlesztésre küld, mert növelni szeretné a hatékonyságot, akkor miért pont azt a személyt hagyná ki, aki támogatja az Ön és kollégái hatékonyságát?


Miért előnyös vállalkozása számára?
- Az online tanfolyam 15 modulból áll, melyet online formában tud asszisztense elvégezni előre rögzített videók és feladatok segítségével. Ez a módszer lehetővé teszi, hogy kollégája a saját tempójában haladva akkor nézze meg a videófelvételeket, amikor az ideje engedi, így nem kell munkaidejét erre szánnia, kivéve, ha Ön ezt szeretné.
- A feladatokat úgy állítottuk össze, hogy már a képzés alatt használhatóak legyenek, így cége azonnal profitálhat belőle
- Cége adminisztrációja felfrissül; új, innovatív és naprakész tudással bővül
- A felvételek 90 napig lesznek elérhetőek, ez alatt kell majd teljesíteni a tanfolyamot.
- A képzés végén tanúsítványt állítunk ki, azok számára, akik sikeresen elvégzik a tanfolyamot
- Díjmentes ajándékunk a tanfolyam mellé egy 120 000 Ft értékű, 28 db-os, azonnal használható Word és Excel sablondokumentumcsomag
Mit tanítunk?
A tanfolyamot csak olyan témákkal töltöttük meg, melyekre egy felsővezetői asszisztensnek szüksége van. Ezek ma már alaptudásnak számítanak. Cégünk azt vallja, hogy egy asszisztensnek mindenhez kell értenie, de nem kell mindig minden tudását használnia.
Nézzük is meg a témákat!
- Üzleti kommunikáció és protokoll
- A piackutatás alapjai
- Konkurenciakutatás és versenytárselemzés a gyakorlatban
- Google cégprofil létrehozása és kezelése
- Social média oldalak létrehozása és kezelése
- Canva kezelése
- Hírlevélküldő rendszerek kezelése
- A céges design kialakítása
- A marketingstratégia kialakításának alapjai
- Honlapkészítés és karbantartás
- Google eszközök kezelése: Google docs, Gmail, és Google naptár
- Google eszközök kezelése: Google Drive és ürlapkezelés
- Windows gyorsbillentyűk és parancsok
- Excelkezelés a gyakorlatban
- Wordkezelés a gyakorlatban
- Prezentációkészítés